Bc. Zuzana GAVENČIAKOVÁ

Master's thesis

Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků

Creation of electronic learning materials conformably to framing program for education in grammar schools with regard to learning styles
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá styly učení a jejich praktickým užitím. Teoretická část je všeobecnějšího charakteru. Zabývá se styly učení obecně, zamýšlí se nad jejich praktickým užíváním na dnešních gymnáziích, pohlíží na ně z pohledu RVP. Praktická část se zabývá pouze styly učení dle smyslových preferencí. Cílem tohoto oddílu je ověřit fungování daných stylů učení v praxi. K tomuto účelu je vytvořen …more
Abstract:
The thesis deals with learning styles and their practical use. The theoretic part has rather general character. It deals with learning styles in general, their practical use in grammar schools and it compares them with Frame Education Program. The practical part refers to learning styles according to sense preferences. The aim of this section is to verify these learning styles in practice. For this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2010
Accessible from:: 30. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GAVENČIAKOVÁ, Zuzana. Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta