Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků – Bc. Zuzana GAVENČIAKOVÁ
Bc. Zuzana GAVENČIAKOVÁ
Diplomová práce
Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků
Creation of electronic learning materials conformably to framing program for education in grammar schools with regard to learning styles
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá styly učení a jejich praktickým užitím. Teoretická část je všeobecnějšího charakteru. Zabývá se styly učení obecně, zamýšlí se nad jejich praktickým užíváním na dnešních gymnáziích, pohlíží na ně z pohledu RVP. Praktická část se zabývá pouze styly učení dle smyslových preferencí. Cílem tohoto oddílu je ověřit fungování daných stylů učení v praxi. K tomuto účelu je vytvořen …víceAbstract:
The thesis deals with learning styles and their practical use. The theoretic part has rather general character. It deals with learning styles in general, their practical use in grammar schools and it compares them with Frame Education Program. The practical part refers to learning styles according to sense preferences. The aim of this section is to verify these learning styles in practice. For this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Zveřejnit od: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAVENČIAKOVÁ, Zuzana. \textit{Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hsv58r/.
Jak správně citovat práci
GAVENČIAKOVÁ, Zuzana. Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací program zaměřený na denní motýly a význam lučních ekosystémů
Petra KYTLEROVÁ -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Preference učebních stylů založených na smyslových preferencích u středoškolských studentů a jejich školní úspěšnost
Veronika Kubíčková -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Mapování kultury vyučování a učení matematice očima učitelů na 2. stupni vybrané základní školy
Nikola BRŮŽKOVÁ -
Specifické poruchy učení dětí při vyučování ve hře na klavír
Noemi Masnicová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat