Kresba postavy u dětí s mentálním postižením – Martina PLÁNKOVÁ, DiS.
Martina PLÁNKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Kresba postavy u dětí s mentálním postižením
Human figure drawing in mentally handicapped children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou figurální kresby a jejího vývoje u dětí s mentálním postižením. Práce je členěna do tří kapitol, z nichž první dvě představují část teoretickou. Ta nám přináší informace o mentálním postižení a jeho etiologii, základní klasifikaci mentálního postižení. Dále se zabýváme vývojem dětské kresby a možností jejího využití, uvádíme specifika kresby dětí s mentálním …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of figurative drawing and its development for children with mental disabilities. Work is divided into three chapters, the first two of which represent the theoretical part. That brings us information about mental disability and its etiology, basic classification of mental disability. Furthermore, we have been developing children's drawings and the possibilities for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLÁNKOVÁ, Martina. Kresba postavy u dětí s mentálním postižením. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva