Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR – Miroslav Slaný
Miroslav Slaný
Diplomová práce
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Self-regulation of advertising vs. legal regulation of advertising in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a vysvětlit právní a etickou regulaci reklamy v ČR. Podrobněji rozebrat právní úpravu v českém právním řádu i samoregulaci a navzájem je komparovat. Poukázat na jejich výhody, slabé stránky a na vzájemné propojení obou regulačních systémů.Abstract:
The aim of this thesis is to describe and explain legal and ethical regulation of advertising in the Czech Republic. It also aims to analyze relevant legislation in the Czech legal system in more detail and compare it to the means of self-regulation. We shall refer to their advantages, disadvantages and the interconnection of both systems.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46802
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46802
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Regulace reklamy
Lenka Vinická -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Markéta Buncko -
Regulace a samoregulace reklamy se zaměřením na tématiku násilí a diskriminace
Aneta PIŇOSOVÁ