Marketingová komunikace jako součást životního stylu – Bc. Veronika Nožičková
Bc. Veronika Nožičková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Marketing Communication as a Part of Lifestyle
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace jako součást životního stylu se zabývá hlavními prostředky marketingové komunikace, jejich funkcí a místa v rámci životního stylu současné populace. Je sledováno, jak marketingová komunikace ovlivňuje náš životní styl. Na základě výzkumné sondy se má práce za cíl zjistit, zda lidé vědí co je to marketingová komunikace, jak ovlivňuje jejich nákupní chování …moreAbstract:
This Bachelor Thesis on Marketing Communication as a Part of Lifestyle deals with the main ides of marketing communication, their functions, and the places within the lifestyle of the contemporary population. In this thesis, we will observe how marketing communication affects our lifestyle. Based on a research probe the work aims to determine whether people know what marketing communication is, how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mnctd/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Spotřebitelský životní styl současné mládeže
Karina Yermanova -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Saadat Asanbaeva -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Kateřina Šulcová -
Spotřebitelské preference a zdravý životní styl žáků základní školy v okrese Šumperk
Eva Faulhammerová -
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
Veronika Rejfířová -
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
Veronika Zocherová -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování v gastronomii
Barbora Medová -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová