Marketingová komunikace jako součást životního stylu – Bc. Veronika Nožičková
Bc. Veronika Nožičková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Marketing Communication as a Part of Lifestyle
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace jako součást životního stylu se zabývá hlavními prostředky marketingové komunikace, jejich funkcí a místa v rámci životního stylu současné populace. Je sledováno, jak marketingová komunikace ovlivňuje náš životní styl. Na základě výzkumné sondy se má práce za cíl zjistit, zda lidé vědí co je to marketingová komunikace, jak ovlivňuje jejich nákupní chování …viacAbstract:
This Bachelor Thesis on Marketing Communication as a Part of Lifestyle deals with the main ides of marketing communication, their functions, and the places within the lifestyle of the contemporary population. In this thesis, we will observe how marketing communication affects our lifestyle. Based on a research probe the work aims to determine whether people know what marketing communication is, how …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mnctd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský životní styl současné mládeže
Karina Yermanova -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Saadat Asanbaeva -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
Kateřina Šulcová -
Spotřebitelské preference a zdravý životní styl žáků základní školy v okrese Šumperk
Eva Faulhammerová -
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
Veronika Rejfířová -
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
Veronika Zocherová -
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování v gastronomii
Barbora Medová -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová