Ing. David Piják
Bachelor's thesis
Zákon o významné tržní síle a jeho důsledky
The Act on a significant market power and its impact
Abstract:
Snahou Zákona o významné tržní síle při prodeji potravinářských výrobků je regulace významných odběratelů potravinářského zboží, tedy obchodních řetězců. Předmětem této bakalářské práce je posoudit oprávněnost takové snahy, zejména s přihlédnutím k situaci na trhu potravinářských výrobků, ke konkurenčním procesům, diskriminaci nebo tlaku zájmových skupin. Pozornost je věnována také legislativní kvalitě …moreAbstract:
The aspiration of the Act on a significant market power is regulation of important subscribers with foodstuff goods, thus multiple stores. Object of this bachelor thesis is to qualify the righteousness of this effort with consideration to conditions in market of foodstuff goods, competition procedures, discrimination or pressure groups. Work is focused on quality of legislation and relation between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k26ip/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2011
- Supervisor: prof. JUDr. Josef Bejček, CSc.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Josef Šilhán, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / European Economy, Administrative and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Právní a ekonomické aspekty zákona o významné tržní síle.
Jana Dobiášová -
Směr vývoje českého účetnictví, změny zákona o účetnictví 2016 a možné dopady na MSP
Andrea Elgrová -
Právní a ekonomické aspekty zákona o významné tržní síle.
Jana Dobiášová -
Obchodní vztahy mezi SRN a Švýcarskem
Nela Svatoňová -
Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec
Martina Mazáčková -
Analýza konkurence ve výrobě elektromobilů společnosti Škoda Auto, a. s.
Dita Nývltová -
Regulace nekalých obchodních praktik v zemědělském a potravinářském řetězci v ČR a v EU
Michal Nový