Zákon o významné tržní síle a jeho důsledky – Ing. David Piják
Ing. David Piják
Bakalářská práce
Zákon o významné tržní síle a jeho důsledky
The Act on a significant market power and its impact
Anotace:
Snahou Zákona o významné tržní síle při prodeji potravinářských výrobků je regulace významných odběratelů potravinářského zboží, tedy obchodních řetězců. Předmětem této bakalářské práce je posoudit oprávněnost takové snahy, zejména s přihlédnutím k situaci na trhu potravinářských výrobků, ke konkurenčním procesům, diskriminaci nebo tlaku zájmových skupin. Pozornost je věnována také legislativní kvalitě …víceAbstract:
The aspiration of the Act on a significant market power is regulation of important subscribers with foodstuff goods, thus multiple stores. Object of this bachelor thesis is to qualify the righteousness of this effort with consideration to conditions in market of foodstuff goods, competition procedures, discrimination or pressure groups. Work is focused on quality of legislation and relation between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k26ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: prof. JUDr. Josef Bejček, CSc.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Josef Šilhán, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Právní a ekonomické aspekty zákona o významné tržní síle.
Jana Dobiášová -
Směr vývoje českého účetnictví, změny zákona o účetnictví 2016 a možné dopady na MSP
Andrea Elgrová -
Právní a ekonomické aspekty zákona o významné tržní síle.
Jana Dobiášová -
Obchodní vztahy mezi SRN a Švýcarskem
Nela Svatoňová -
Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec
Martina Mazáčková -
Analýza konkurence ve výrobě elektromobilů společnosti Škoda Auto, a. s.
Dita Nývltová -
Regulace nekalých obchodních praktik v zemědělském a potravinářském řetězci v ČR a v EU
Michal Nový