Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka – Bc. David Hubáček
Bc. David Hubáček
Bakalářská práce
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
The impact of PPC advertising on the customer's purchase decision-making process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem pay-per-click (PPC) reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka. V práci se konkrétně věnuji vybranému formátu PPC reklamy – textovým reklamám ve výsledcích vyhledávání Google. V dané problematice představuji jednotlivé formáty PPC reklamy a jejich princip fungování. Využívám anonymizovaná data vybraných e-shopů z reklamní platformy Google Ads. Zjišťuji, jakým …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the impact of pay-per-click (PPC) advertising on the customer's purchase decision-making process. In this thesis, I specifically focus on a selected format of PPC ads – text ads in Google search results. In the given issue I introduce the different PPC ad formats and their principle of operation. I use anonymized data of selected e-shops from the Google Ads platform. …víceKlíčová slova
PPC reklama reklama ve vyhledávačích online reklama spotřebitelské chování zákazníků nákupní rozhodovací proces digitální marketing relevance reklamy cílení reklamy PPC advertising search engine marketing online advertising consumer behaviour purchase decision-making process digital marketing ad relevance ad targeting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p9304/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování zákazníků firmy Lavandia
Markéta Šebestová