Bc. Jana Marešová

Master's thesis

Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi

Abstract:
Diplomová práce analyzuje stávající marketingový mix indické společnosti Tata Motors a jeho adaptaci na český trh. Teoretická východiska se primárně zaměřují na marketing v automobilovém průmyslu, jakožto odvětví, ve kterém působí společnost Tata Motors. Dále jsou zkoumány politicko-legislativní, ekonomické, sociální a technické aspekty českého trhu. Je analyzován stávající marketingový mix společnosti …more
Abstract:
The diploma thesis analyzes the current marketing mix of the Indian company Tata Motors on the Czech market. The theoretical starting points are primarily focused on marketing in the automotive industry, as the sector in which Tata Motors operates. Furthermore, the political-legislative, economic, social and technical aspects of the Czech market are examined. It is analysed by the existing marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 7. 2023
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Aneta Boušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích