Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi – Bc. Jana Marešová
Bc. Jana Marešová
Master's thesis
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Abstract:
Diplomová práce analyzuje stávající marketingový mix indické společnosti Tata Motors a jeho adaptaci na český trh. Teoretická východiska se primárně zaměřují na marketing v automobilovém průmyslu, jakožto odvětví, ve kterém působí společnost Tata Motors. Dále jsou zkoumány politicko-legislativní, ekonomické, sociální a technické aspekty českého trhu. Je analyzován stávající marketingový mix společnosti …moreAbstract:
The diploma thesis analyzes the current marketing mix of the Indian company Tata Motors on the Czech market. The theoretical starting points are primarily focused on marketing in the automotive industry, as the sector in which Tata Motors operates. Furthermore, the political-legislative, economic, social and technical aspects of the Czech market are examined. It is analysed by the existing marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dtzw5/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející automobily z Francie a Německa do České republiky
Petra Kučerová -
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Lívia Pristachová -
Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily
Patrícia DOMBAIOVÁ -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Marketingový mix automobilů BMW
Vendula Trávníčková -
Marketingový mix firmy ALU KOLA CB
Karel URBAN