Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz – Petra Ježková
Petra Ježková
Master's thesis
Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
E-shop brands perception when shopping on the internet and evaluation of brand Alza.cz
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového …viacAbstract:
The aim of this thesis is to map and analyze Czech internet environment with regard to the perception of e-shop brands and shopping behavior when online shopping. A sub-goal is to find the key factors and trends in purchase decisions of Czech consumers on the internet and compare its roles with role of e-shop brands. The secondary objective of this work is to make brand evaluation of Czech e-shop Alza …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Olga Horová
- Oponent: Jana Mňahončáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi