Kateřina Kelblová

Bakalářská práce

Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9

Comparison of sponsorship activities of Radio Impuls and RockZone 105,9
Anotace:
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit …více
Abstract:
This thesis examines how sponsorship is used by media and especially by radios. A definition of sponsorsip is given and most important kinds of this commercial communication tool are desribed. The thesis also covers the impact of sponsorsip on bookeeping of a firm, methods of measuring the efficiency of sponsorship and its specifics in the field of media. Sponsorship activities of the biggest Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Kristýna Štíhelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15225

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod