Visual data analysis in a virtual environment. – Bc. Bruno Húževka
Bc. Bruno Húževka
Bachelor's thesis
Visual data analysis in a virtual environment.
Visual data analysis in a virtual environment.
Anotácia:
Táto práca skúma možnosti vizualizácie dát vo virtuálnej realite (VR).Hlavnou náplňou práce je vytvorenie nástroja na vizualizáciu dát vo VR pre Oculus Quest 2 zariadenie na predvedenie objavených možností. Uvedená aplikácia dokáže načítať dáta definované uživateľom a zobraziť ich pomocou povrchových, čiarových a bodových grafov. Uživateľ môže jednotlivé grafy intuitívne rotovať, premiestňovať alebo …viacAbstract:
This thesis investigates data visualization possibilities in virtual reality (VR). The main part of this thesis is creating the VR visualization tool for the Oculus Quest 2 device to showcase discovered options. Said application can load user-defined data and visualize them with a surface, line, and point graph types. The individual visualizations can be manipulated by a user who can intuitively rotate …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uk2wa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
- Vedúci: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
- Oponent: RNDr. David Kuťák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Výuková aplikace počítačových sítí pro virtuální realitu Oculus Quest
Václav Seidler -
Folk Dance Step Analysis and Classification in Virtual Reality
David Zelníček -
Simulation of Paraglider in Virtual Reality
Jan Ševčík -
Vývoj indie 2D hry v Unity Engine
Lukáš Pohan -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Vývoj 2D hry s využitím Unity enginu
Jan Dušek