Příprava marketingové a on-line strategie pro firmu České Fusekle – Veronika Kramlová
Veronika Kramlová
Bachelor's thesis
Příprava marketingové a on-line strategie pro firmu České Fusekle
Preparing a marketing and on-line strategy for company České Fusekle
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou nové marketingové a online strategie pro firmu České Fusekle. Tato bakalářská práce se zaměřuje na novou implementaci strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o samotném podniku a tím získat nové zákazníky.Jako hlavní nástroj pro novou online strategii, je vytvoření online prostředí pro budoucí placenou reklamu. Mezi hlavní nástroje online marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the preparation of a new marketing and online strategy for the company České Fusekle. This bachelor thesis focuses on a new implementation of the strategy, which aims to increase awareness of the company itself and thus gain new customers.As the main tool for the new online strategy, it is to create an online environment for future paid advertising. The main tools of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Tomáš Kostkan, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMLOVÁ, Veronika. \textit{Příprava marketingové a~on-line strategie pro firmu České Fusekle}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/hty29y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights