Příprava marketingové a on-line strategie pro firmu České Fusekle – Veronika Kramlová
Veronika Kramlová
Bachelor's thesis
Příprava marketingové a on-line strategie pro firmu České Fusekle
Preparing a marketing and on-line strategy for company České Fusekle
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou nové marketingové a online strategie pro firmu České Fusekle. Tato bakalářská práce se zaměřuje na novou implementaci strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o samotném podniku a tím získat nové zákazníky.Jako hlavní nástroj pro novou online strategii, je vytvoření online prostředí pro budoucí placenou reklamu. Mezi hlavní nástroje online marketingové …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the preparation of a new marketing and online strategy for the company České Fusekle. This bachelor thesis focuses on a new implementation of the strategy, which aims to increase awareness of the company itself and thus gain new customers.As the main tool for the new online strategy, it is to create an online environment for future paid advertising. The main tools of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Tomáš Kostkan, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMLOVÁ, Veronika. \textit{Příprava marketingové a~on-line strategie pro firmu České Fusekle}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hty29y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká
Názov
Vložil
Vložené
Práva