Tvořivý krasopis pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ – Eliška Říhová
Eliška Říhová
Diplomová práce
Tvořivý krasopis pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ
Creative lettering for young learners
Anotace:
Úvodní část diplomové práce se zabývá historií písma a s tím souvisejícím psacím náčiním, legislativou povoleného písma a současnou nabídkou učebnic psaní pro žáky 1. stupně základní školy v České republice. V praktické části vytvořila studentka program zájmové činnosti Tvořivého krasopisu pro žáky čtvrtého a pátého ročníku ZŠ na jedno pololetí školního roku.Abstract:
The introductory part of the thesis deals with the history of writing and with the related writing tools, legislative regulation of permitted writing and the current offer of writing textbooks for young learners in the Czech Republic. In the practical part author creates a comprehensive programme of interest activities of Creative lettering for young learners; the programme is designed for fourth and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Josefová Víšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Původní zámecká sbírka v v Kroměříži. Katalog její dosud nezpracované části (signatury A4740 – A4992, A5000 – A5074
Magdaléna Petrášová -
Komparace nástupu k moci 4. a 5. generace čínských vládnoucích stranických elit s ohledem na konsolidaci moci a nástroje legitimace moci
Tobiáš Lipold -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Ab initio analýza struktury a stability fází Ti2Sn a Co1,5Sn
Petr Čípek -
Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol
Ema JEŘÁBKOVÁ -
Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.
Ianka - Maria KRULIŠOVÁ -
Frazeologická a frazeosémantická kompetence žáků ve výuce českého jazyka ve 4. a 5. ročnících Základní školy Za Chlumem, Bílina
Tereza MOUCHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva