Podpora intelektově nadaných dětí předškolního věku. – Barbora JAŠKOVÁ
Barbora JAŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora intelektově nadaných dětí předškolního věku.
Support of intellectually talented children of pre-school age.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá dětmi předškolního věku s předpokládaným nadáním v mateřské škole. Na základě dlouhodobého pozorování zjišťuje pomocí screeningové CGS metody předpoklad k nadání u předškolního dítěte. Dále se zaměřuje na konkrétní výukové metody v programu Začít spolu sloužící k efektivnímu rozvoji předškolního dítěte v mateřské škole. Výsledkem této práce je na základě dlouhodobého participačního …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with preschool children with presumed talent in kindergarten. Based on long-term observation, he uses the CGS screening method to determine the presumption of talent in a preschool child. It also focuses on specific teaching methods in the program Start Together, which serves for the effective development of a preschool child in kindergarten. The result of this work is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAŠKOVÁ, Barbora. Podpora intelektově nadaných dětí předškolního věku.. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Kvalita života rodiny s dítětem s vrozeným tělesným postižením
Jana Cífková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Vztah mezi úrovní kognitivního nadání a vnímáním humoru u předškolních dětí
Jana Kottasová