Divadelní a taneční prvky v hudebních činnostech na 1.stupni ZŠ. – Michaela ŠPONAR FOJTOVÁ, DiS.
Michaela ŠPONAR FOJTOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Divadelní a taneční prvky v hudebních činnostech na 1.stupni ZŠ.
Theatrical and dance elements in musical activities at the 1st grade of elementary school.
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Divadelní a taneční prvky v hudebních činnostech na 1. stupni základní školy" se zabývá zapojením umění do oblasti kreativního učení. Cílem práce je vytvoření workshopů pro využití hodin hudební výchovy, prohloubení esteticko-výchovného rozvoje mladšího školního věku dítěte. Teoretická část diplomové práce pojednává o charakteristice hudebního vnímání a prožívání dítěte mladšího …víceAbstract:
The master's dissertation: "Elements of Theatre and Dance in Primary School Music Education." focuses on integrating art into creative teaching and aims to create workshops that can be used in primary school music education to enhance the aesthetic-educational development of primary school children. The theoretical part discusses the characteristics of music perception in primary school children, intuitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPONAR FOJTOVÁ, Michaela. \textit{Divadelní a taneční prvky v hudebních činnostech na 1.stupni ZŠ.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hu3s1m/.
Jak správně citovat práci
ŠPONAR FOJTOVÁ, Michaela. Divadelní a taneční prvky v hudebních činnostech na 1.stupni ZŠ.. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Specifické vnímání zvuku a rytmu a jeho pohybové vyjádření lidmi se sluchovým postižením
Jana Lošťáková -
Alois Hába a jeho budovatelské písně na vlastní texty. Analytické poznámky v kontextu meziválečné tvorby a tzv. Kampflieder
Michaela Formanová -
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Monika Obrová -
Vývoj a pilotní ověření metody k měření testového prožívání u dětí mladšího školního věku
Sabina Gargošová -
Prožívání dětí mladšího školního věku v obcích na jižní Moravě zasažených tornádem z pohledu rodičů a pedagogů
Johanna SZPYRCOVÁ -
Prožívání rozvodu z pohledu rodičů dětí mladšího školního věku a jeho vliv na následnou životní cestu
Petra JIŘÍČKOVÁ -
Využití komiksu jako inovativního didaktického nástroje pro upevnění znalostí o hlavních aspektech zdraví u dětí mladšího školního věku
Markéta Šimonová