Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu – Rostislav Čech
Rostislav Čech
Master's thesis
Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu
Modelling Two-seat Connection to the Frame Rail Wagon in Terms of Resistance at Impact Test
Anotácia:
ČECH, R. Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu – diplomová práce. OSTRAVA: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra mechaniky, 74 s. Vedoucí práce: HORYL, P. Cílem této práce je provést pevnostní výpočet připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu a to pro dvě různé varianty …viacAbstract:
ČECH, R. Modelling Two-seat Connection to the Frame Rail Wagon in Terms of Resistance at Impact Test – diploma thesis. OSTRAVA: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department od Mechanics, 74 p. Thesis head: HORYL, P. Objective of this thesis is to perform strength calculation of two-seat connection to the frame rail wagon in terms of resistance at impact test …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/109520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedúci: Petr Horyl
- Oponent: Zdeněk Poruba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECH, Rostislav. \textit{Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hu90f7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta strojníMaster programme / odbor:
Strojní inženýrství / Aplikovaná mechanika
Práce na příbuzné téma
-
Domain Decomposition for Mixed Finite Elements in Elasticity
Lukáš Malý -
Basic Analysis of Tatra Air Cooled Engine Block by Finite Element Method
Abdulaziz Suliman H Alawaji -
Finite Element Modeling of Indentation Tests and Neural Networks Model Applications
Phu Ma Quoc -
Numerical solution of the Stokes-Brinkman equation by the usage uf the mixed finite element method
Martin Hasal -
Modelování Diracovy rovnice metodou konečných prvků
Patrick Gono -
Párování metod hraničních a konečných prvků v prostředí Netgen/NgSolve
Adam Bílek -
Impact of Backbone Tube Thickness on the TATRA Chassis Strength
Ahmad Ghadyyr D Alshammari -
Pevnostní analýza rámu podvozku železničního vozu
Josef Beran