Rostislav Čech

Diplomová práce

Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu

Modelling Two-seat Connection to the Frame Rail Wagon in Terms of Resistance at Impact Test
Anotace:
ČECH, R. Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu – diplomová práce. OSTRAVA: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra mechaniky, 74 s. Vedoucí práce: HORYL, P. Cílem této práce je provést pevnostní výpočet připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu a to pro dvě různé varianty …více
Abstract:
ČECH, R. Modelling Two-seat Connection to the Frame Rail Wagon in Terms of Resistance at Impact Test – diploma thesis. OSTRAVA: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department od Mechanics, 74 p. Thesis head: HORYL, P. Objective of this thesis is to perform strength calculation of two-seat connection to the frame rail wagon in terms of resistance at impact test …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Horyl
  • Oponent: Zdeněk Poruba

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava