Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu – Kateřina Černíková
Kateřina Černíková
Bakalářská práce
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
Increasing customer value through intangible assets in the chemical industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. Na základě rešerší prací různých autorů je definována hodnota pro zákazníka a jsou vymezeny dimenze a atributy hodnoty pro zákazníka. Dále se práce zaměřuje na nehmotné užitky (služby, vztahy a reputace) v rámci hodnoty pro zákazníka …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Increasing customer value through intangible assets in the chemical industry. The theoretical part is split into two chapters. The customer value is defined on the basis of researches of various authors' works, and also dimensions and attributes of customer value are delimited. Furthermore, the thesis focuses on intangible benefits (services, relationships and reputation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hudl85/.
Jak správně citovat práci
Černíková, Kateřina. Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová