Analýza tržních segmentů bank – Bc. Petra Radová, DiS.
Bc. Petra Radová, DiS.
Bakalářská práce
Analýza tržních segmentů bank
Analysis of Bank's Market (Target) Customers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na cílové tržní segmenty bankovního sektoru podnikání. Vedle vyjasnění pojmů týkajících se segmentování trhu a určení co tržní segment vlastně je, objasňuje i metody segmentace trhu, které se v tomto procesu využívají. Vyhledává pomocí demografických, geografických a behaviárních rozlišení segmenty na trhu, pro které je vhodné navrhnout a nabídnout produkt či službu z bankovních …víceAbstract:
My Bachelor’s thesis is oriented on the target`s market segments of the banking sector business. Besides explaining the terms that apply to market segmentation and the purpose of the market, which are used in this process, I am looking for segments with the assistance of demography, geography and behaviour differentiation market, for which the product or service is suitable from the bank sector, suggesting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qa7bq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jiří Kudera, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Anděl, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Trh potravin pro specifický tržní segment
Klára Leflerová -
Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.
Darina Jelínková -
Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu
Markéta Luštická -
Tržný segment teens (13 19), jeho profilácia a príležitosti
Žofia HREBÍČKOVÁ -
Návrh optimální konkurenční strategie pro tržní segment dveřní kování
Jana Nytrová -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Vladislav Lechner -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Monika Janišová