Bc. Petra Radová, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza tržních segmentů bank
Analysis of Bank's Market (Target) Customers
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na cílové tržní segmenty bankovního sektoru podnikání. Vedle vyjasnění pojmů týkajících se segmentování trhu a určení co tržní segment vlastně je, objasňuje i metody segmentace trhu, které se v tomto procesu využívají. Vyhledává pomocí demografických, geografických a behaviárních rozlišení segmenty na trhu, pro které je vhodné navrhnout a nabídnout produkt či službu z bankovních …moreAbstract:
My Bachelor’s thesis is oriented on the target`s market segments of the banking sector business. Besides explaining the terms that apply to market segmentation and the purpose of the market, which are used in this process, I am looking for segments with the assistance of demography, geography and behaviour differentiation market, for which the product or service is suitable from the bank sector, suggesting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/qa7bq/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Jiří Kudera, CSc.
- Reader: Ing. Jiří Anděl, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Trh potravin pro specifický tržní segment
Klára Leflerová -
Projekt portfolia služeb zaměřený na tržní segment rodiny s dětmi v Lázně Luhačovice, a.s.
Darina Jelínková -
Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu
Markéta Luštická -
Tržný segment teens (13 19), jeho profilácia a príležitosti
Žofia HREBÍČKOVÁ -
Návrh optimální konkurenční strategie pro tržní segment dveřní kování
Jana Nytrová -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Vladislav Lechner -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Monika Janišová