Bc. Michaela Pařenicová

Bachelor's thesis

Internet jako inzertní médium

Internet as an Advertising Medium
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela reklama na internetu a kam směřují současné trendy. Celou prací se prolíná téma, jak získat nové klienty pomocí kampaní na internetu. Teoreticko-metodická část se zabývá rozvojem internetové reklamy v historii, typy internetové reklamy a tím, jak internet dokáže ovlivňovat společnost. Analytická (praktická) část popisuje nové typy marketingových …more
Abstract:
The subject of this thesis is to determine how the advertisement has been developing on the Internet and where the trends are going. The whole work is viewed thru a topic of getting the new customers by the campaigns on the Internet. Theoretical and methodological part deals with the development of Internet advertising in the history, types of internet advertising and how the Internet can affect society …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
  • Reader: Ing. Martin Valenčík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní