Mgr. Zdeněk Záhora
Master's thesis
Marketing digitálních her
Digital Game Marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu – vývojem digitálních her. Jádrem textu je identifikace a rozpracování nových a používaných marketingových nástrojů a metod, které jsou charakteristické pro e-commerce a digitální distribuci. V práci je rozebírána otázka participativního marketingu, typologie hráčů a analýzy prostředí spotřeby a komunikační sítě. Do marketingového mixu digitálních …moreAbstract:
This thesis deals with specific field of creative industries - digital game development. It provides the research and description of common and new marketing tools and method which are distinctive for e-commerce and digital distribution. The thesis describes ways of participative marketing, player typologies, consumer environment analysis and analysis of communication network. Also trends like crowdfunding …moreKeywords
digitální hry videohry marketing crowdfunding participativní marketing participace videogames digital games engagement marketing game analysis game metrics herní analytika gamestudies MU Game Studies marketingová strategie digital game strategy nezávislé hry indie games gamer typology žánrová typologie analýza prostředí spotřeby analýza komunikačních kanálů
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k5x82/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2014
- Supervisor: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu komunikačních kanálů na konflikt v organizaci
Veronika Váňová -
Analýza komunikačních procesů v České televizi
Markéta Klabíková -
Analýza moderních komunikačních kanálů Generálního finančího ředitelství
Dzamila Sangho -
Analýza digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENY
Vanesa Hardt -
Analýza komunikačních kanálů ve vybrané neziskové organizaci
Barbora Adamčíková -
Ekonometrická analýza efektu komunikačních kanálů na webové vyhledávání
Lukáš Veverka -
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Hedvika Popková -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková