Bc. Martina Karásková, DiS.

Bakalářská práce

Srovnávací reklama v aktuální judikatuře

Comparative Advertisement in the Current Judicature
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o české (z menší části pak komunitární) právní úpravě srovnávací reklamy. Práce je členěna na 7 kapitol. První dvě se zabývají úvodními otázkami srovnávací reklamy, tedy jejím historickým a současným vymezením a zákonným zakotvením v právních předpisech různé právní síly. Třetí a pátá kapitola pojednává o teoretických otázkách srovnávací reklamy obsažených v českém a komunitárním …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis deals with Czech (and minor part also with European Community) legal framework of the comparative advertising. The work is divided into seven chapters. The basic questions of comparative advertising, i.e. historical and current definition and statutory embodiment in legal acts of different legal force, are included in first two chapters. Third and fifth chapter entails theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání