Celebrity jako nositelé propagačních poselství – Bc. Tereza Podlipná
Bc. Tereza Podlipná
Master's thesis
Celebrity jako nositelé propagačních poselství
Celebrities as bearers of promotional messages
Abstract:
Diplomová práce se zabývá propagací prostřednictvím celebrit v komerčním a neziskovém sektoru. Určuje, kdo je celebrita a čím se vyznačuje, zkoumá výhody a rizika spojená s použitím celebrit, jako propagačního prostředku, zabývá se činností celebrit v charitativní sféře a pohlíží na propagaci celebritou, jak očima celebrit, tak očima spotřebitelů.Abstract:
The thesis deals with the promotion by celebrities in the commercial and non-profit sectors. Determines, who is celebrity and defines its characters, explores the benefits and risks associated with using celebrities as a promotional tool, deals with the activities of celebrities in charity sector and researches promotion by celebrities by the celebrities and consumers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zplkx/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza současného stavu aktivit v přírodě v regionu Jablonec nad Nisou se zaměřením na neziskovou a komerční sféru
Martin BRETH -
Srovnávací studie na téma Inovace jako podpora konkurenceschopnosti v neziskové a komerční sféře na praktickém příkladu AIESEC Česká republika a PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Jan Pecník -
Management lidských zdrojů v neziskové sféře
Petra Váchová