Zuzana Svobodová

Master's thesis

Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland

Marketing strategy of the destination Gstaad-Saanenland
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci a v návaznosti připravit návrh pro zlepšení marketingové strategie destinace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu destinace. Praktická část práce poskytuje základní informace o destinaci, hodnotí primární a sekundární nabídku destinace a dále pojednává o současné marketingové …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the conditions for tourism development in the destination and to prepare a proposal for improving the marketing strategy of the destination. The theoretical part focuses on explaining the basic terms of destination marketing. The practical part of the work provides basic information about the destination, evaluates the primary and secondary offer of the destination …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedúci: Zdenka Petrů
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73192