Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland – Zuzana Svobodová
Zuzana Svobodová
Master's thesis
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Marketing strategy of the destination Gstaad-Saanenland
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci a v návaznosti připravit návrh pro zlepšení marketingové strategie destinace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu destinace. Praktická část práce poskytuje základní informace o destinaci, hodnotí primární a sekundární nabídku destinace a dále pojednává o současné marketingové …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the conditions for tourism development in the destination and to prepare a proposal for improving the marketing strategy of the destination. The theoretical part focuses on explaining the basic terms of destination marketing. The practical part of the work provides basic information about the destination, evaluates the primary and secondary offer of the destination …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73192
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: Zdenka Petrů
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová