Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame – Zuzana Kissová
Zuzana Kissová
Bachelor's thesis
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Komunikační strategie udržitelné značky na Instagramu
Anotácia:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie na Instagram pro udržitelnou značku RECY VĚCI zaměřenou na positioning a s cílem získání odlišného postoje v mysli zákazníka vzhledem ke konkurenčním značkám. První část práce je teoretického charakteru a rozebírá obecné pojmy v souvislosti s vybranou tématem, následuje teoretický popis analýzy, dále pojmy a metody spojené s marketingovou strategií, a na …viacAbstract:
The thesis is about creating suitable communication strategy for a sustainable brand called RECY VĚCI with a focus on positioning and with the purpose of gaining different attitude in the mind of customer with respect to competing brands. The first part is of a theoretical character and discusses general concepts related to the selected topic, followed by a theoretical description of the analysis, …viacAbstract:
Práca sa zaoberá tvorbou komunikačnej stratégie na Instagram pre udržateľnú značku RECY VĚCI so zameraním na positioning a s cieľom získania odlišného postoja v mysli zákazníka vzhľadom ku konkurenčným značkám. Prvá časť práce je teoretického charakteru a rozoberá všeobecné pojmy v súvislosti s vybranou témou, nasleduje teoretický popis analýzy, ďalej pojmy a metódy spojené s marketingovou stratégiou …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: Zdeněk Vondra
- Oponent: Filip Truhlář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83413
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikační strategie hokejového klubu
Peter Bustin -
Komunikační strategie
Miriama Janyíková -
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Patrícia Dubovská -
Komunikační strategie projektu
Iveta Kľúčiková -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Projekt komunikační strategie firmy XY
Anna CHOCHOĽÁKOVÁ -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová