Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní – Bc. Jana HRŮZOVÁ
Bc. Jana HRŮZOVÁ
Diplomová práce
Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní
The Museum: A Meeting Point for Formal and Informal Curriculum
Anotace:
Tato práce se zabývá propojením školního vyučování s muzejními vzdělávacími aktivitami. Zaměřuje se především na možnosti základních škol. Hodnotí, jakým způsobem se může muzeum uplatnit při realizaci vzdělávacích aktivit. Upozorňuje na konkrétní formy vzdělávacích aktivit v muzeu. Podrobně je zaměřena na vymezení jednotlivých výukových metod, které lze upřednostnit v rámci muzejního vyučování. V diplomové …víceAbstract:
This thesis deals with the linking of school education with museum educational activities. It focuses primarily on the possibility of primary schools. It assesses how the museum can be used in the implementation of educational activities. He draws attention to specific forms of educational activities at the museum. In Detail, it is focused on defining the various teaching methods that can be prioritized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Zveřejnit od: 30. 3. 2010
Identifikátor:
17522
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Bauman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRŮZOVÁ, Jana. Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Celodenní program pro studenty středních škol v Památníku písemnictví na Moravě jako součást estetické výchovy
Markéta Nováková -
Edukační program pro státní zámek Valtice
Karolína Hejduková -
Galerijní kuchařka, aneb tvoříme edukační program s chutí
Anna Oravová -
Kulturně poznávací činnost v oblasti Českého Ráje - zpracování metodické pomůcky pro kurzy na Bukovině
Lenka CHALOUPKOVÁ -
Projektová výuka jako nástroj syntézy učiva přírodovědných předmětů na ZŠ
Petra Odehnalová -
Jak se žilo v chalupě s doškovou střechou aneb muzejní pedagogika v praxi
Štěpánka Janštová -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Interpretace přírodního a kulturního dědictví v muzeu Semily
Veronika Jínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva