Specifika obchodování B2B v podmínkách ČR – Siarhei Remsha
Siarhei Remsha
Bakalářská práce
Specifika obchodování B2B v podmínkách ČR
B2B trade specifics in terms of Czech Republic
Anotace:
Daná práce je věnovaná problematice obchodování na českém B2B trhu. Základním cílem je vymezení jednotlivých článků B2B podnikání, jejích analýza a porovnání vývoje v ČR se zbytkem světa. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly práce umožňuji logickou analýzu tématu a dosažení stanovených cílů. První kapitola uvádí analýzu historického vývoje ICT, informačních a komunikačních systémů a jejích implementaci …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the problematic of B2B trade in terms of Czech Republic. The main goal is to define the structure of B2B trade, its analysis and comparison of the development in Czech Republic and in the rest of the world. Single chapters of the thesis enable to analyze the topic and reach the goals set in this thesis. The first chapter introduces the historical development of ICT, information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Návrh informačního systému pro elektronické podnikání ve službách na podkladě konceptu ITIL.
Ameen Al-Shamri -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Elektronické podnikání v praxi
Kateřina ZELDOVÁ -
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Jaroslava Hybnerová -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Právní bariéry vstupu do podnikání v ČR
Lukáš Klimánek