Nathalia Klimentová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Aktin

Marketing strategy of Aktin company
Anotace:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající marketingovou strategii firmy Aktin a za pomoci vlastního dotazníkového šetření vytvořit návrhy na její vylepšení. První část práce je zaměřena na teoretické vysvětlení samotné marketingové strategie, její nástroje a následně se věnuje i SWOT a TOWS analýze a Porterově analýze pěti sil. Teoretická část je východiskem pro práci praktickou. Praktická část je …více
Abstract:
The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy of the company Aktin and with the help of its own questionnaire survey to make suggestions for its improvement. The first part of the thesis is focused on a theoretical explanation of the marketing strategy and its tools. Furthermore, this work is using SWOT analysis and Porter’s analysis of the five forces. The theoretical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Veronika Mokrejšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85132