Marketingová strategie firmy Aktin – Nathalia Klimentová
Nathalia Klimentová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Aktin
Marketing strategy of Aktin company
Anotace:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající marketingovou strategii firmy Aktin a za pomoci vlastního dotazníkového šetření vytvořit návrhy na její vylepšení. První část práce je zaměřena na teoretické vysvětlení samotné marketingové strategie, její nástroje a následně se věnuje i SWOT a TOWS analýze a Porterově analýze pěti sil. Teoretická část je východiskem pro práci praktickou. Praktická část je …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy of the company Aktin and with the help of its own questionnaire survey to make suggestions for its improvement. The first part of the thesis is focused on a theoretical explanation of the marketing strategy and its tools. Furthermore, this work is using SWOT analysis and Porter’s analysis of the five forces. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85132
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Veronika Mokrejšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85132
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová