Nathalia Klimentová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Aktin

Marketing strategy of Aktin company
Abstract:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající marketingovou strategii firmy Aktin a za pomoci vlastního dotazníkového šetření vytvořit návrhy na její vylepšení. První část práce je zaměřena na teoretické vysvětlení samotné marketingové strategie, její nástroje a následně se věnuje i SWOT a TOWS analýze a Porterově analýze pěti sil. Teoretická část je východiskem pro práci praktickou. Praktická část je …more
Abstract:
The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy of the company Aktin and with the help of its own questionnaire survey to make suggestions for its improvement. The first part of the thesis is focused on a theoretical explanation of the marketing strategy and its tools. Furthermore, this work is using SWOT analysis and Porter’s analysis of the five forces. The theoretical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Veronika Mokrejšová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85132