Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s. – Ing. Petra STRAKOVÁ
Ing. Petra STRAKOVÁ
Master's thesis
Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.
Project of establishing elemets CMR system in GE Money Auto and GE Money Multiservis, company
Anotácia:
Tato diplomová práce je vypracována pro společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí CRM systému neboli řízení vztahů se zákazníky. Tím dojde i ke zvýšení vložených prostředků u nových a ojetých vozů. Součástí práce je analýza současného stavu řízení vztahů se zákazníky u daných společností. Na základě …viacAbstract:
This dissertation has been made for GE Money Auto and GE Money Multiservis, company. The main reason for compilation of this disertation is the need to increase competitiveness of GE company with the assistance CRM system or the management of relationship with customers. Therefore we expect increase of finantial resources concerning with new and used cars. Analysis of current situation of management …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8951
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRAKOVÁ, Petra. \textit{Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvvrht/.
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Petra. Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Linda Hlaváčová -
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Vojtěch Hrdina -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová -
Analýza rizik podnikatelského plánu založení moderní městské farmy
Karolína Macečková -
Řízení rizik a moderní kontrola podnikových procesů
Babčická Babčická