Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014 – Ing. Hung Nguyen Viet
Ing. Hung Nguyen Viet
Diplomová práce
Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014
Political marketing effectiveness assessment of ČSSD party in communal elections of Rumburk city in 2014
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je posouzení efektivnosti metod politického marketingu a jejich vliv na výsledky komunálních voleb strany ČSSD v Rumburku v roce 2014. Efektivita těchto metod a postupů je podmíněna mnoha faktory. V diplomové práci srovnávám klasický marketing s politickým. Cílem této práce je zjistit, zda jsou marketingové nástroje aplikovatelné v politických kampaních a do jaké …víceAbstract:
The main theme of this thesis is to assess the effectiveness of political marketing methods and their impact on the results of Rumburk’s communal elections in 2014. The effectiveness of these methods processes is influenced by many factors. In this thesis I am comparing classical and political marketing. The purpose of this paper is to define, whether the marketing techniques are applicable to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zanpp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN VIET, Hung. \textit{Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvykua/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík