Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“ – Valeriia Sokha
Valeriia Sokha
Bakalářská práce
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Anotace:
Bakalářská práce je komplexní studií marketingu a komunikace strategie používané letoviskem Quinta da Ria, oblíbenou turistickou destinací nacházející se v Portugalsko. Výzkum si klade za cíl analyzovat různé prvky marketingového mixu, včetně produkt, cena, propagace a místo a jak se používají k efektivnímu oslovení a zapojení cílové publikum. Studie navíc zkoumá roli komunikace v celku marketingová …víceAbstract:
The bachelor's thesis is a comprehensive study of the marketing and communication strategies employed by the resort Quinta da Ria, a popular tourist destination located in Portugal. The research aims to analyze the various elements of the marketing mix, including product, price, promotion, and place, and how they are used to effectively reach and engage the target audience. Additionally, the study …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/szzcj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Oleksandra Gladchenko -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
Jana Nováková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Tourism Industry Role in Contemporary Economic Relations
Valeriya Zheleznichenko -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová