Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu – Iveta Sixtová
Iveta Sixtová
Diplomová práce
Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
The Influence of the Product Brand on Customer's Purchase Decision
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy dané problematiky – spotřebitel, rozhodovací proces kupujícího, značka, vliv značky na nákupní rozhodování a marketingový výzkum. Aplikační část práce je nejprve věnována charakteristice analyzovaného trhu. Založena je však na vlastním výzkumu, který je zaměřen …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the influence of the product brand on customer’s purchase decision. The theoretical part defines basic terms of given problematics – a consumer, buyer's critical process, a brand, the influence of brand on customer’s purchase decision and marketing research. However it is based on own research focused on laptop brand which was proceeded via online questionnaire in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva