Analýza konkurenceschopnosti společnosti Lékárna U černého orla, spol. s r.o. – Monika Kratochvílová
Monika Kratochvílová
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti společnosti Lékárna U černého orla, spol. s r.o.
Analysis of Competitiveness of the Company Lékárna U černého orla, spol. s r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti podniku Lékárna U černého orla, spol. s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti konkurence a konkurenceschopnosti, které jsou získané z průzkumu literárních zdrojů. V praktické části je představena firma Lékárna U černého orla, spol. s r.o. a její portfolio produktů. Další část …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of the company Lékárna U černého orla Llc. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part includes facts about competition and competitivness, which are summarized from literary sources. The following part is focused on the Lékárna U černého orla Llc and on its product portfolio. The next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvílová, Monika. Analýza konkurenceschopnosti společnosti Lékárna U černého orla, spol. s r.o.. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková
Název
Vložil
Vloženo
Práva