Vliv apriorní zkušenosti na vnímání a ochotu ke koupi elektromobilu – Jakub Smolek
Jakub Smolek
Diplomová práce
Vliv apriorní zkušenosti na vnímání a ochotu ke koupi elektromobilu
The influence of consumer experience on the perception and purchase intention of an electric vehicle
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá akceptačními faktory spotřebitelů majících vliv na jejich postoj a ochotu ke koupi elektromobilu. Práce představuje jednotlivé faktory, které mohou mít na základě dřívější literární rešerše zásadní vliv na akceptaci elektromobilů a ochotu k jejich koupi. Práce se dále věnuje možnosti využití apriorní zkušenosti s elektromobilem jako nástroje pro zvýšení akceptace a ochoty …víceAbstract:
This master‘s thesis deals with consumer acceptance factors affecting their attitude and the intention to purchase an electric car. The thesis introduces individual factors that, based on previous literature searches, may have a significant impact on the acceptance of and purchase intention of electric vehicles. The thesis further explores the possibilities of using the consumer experience with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88788
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88788
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Business model for Second Life EV Batteries
Jaroslav Pelant -
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
Xuewen Gong -
Legalita a společenská akceptace alkoholu a psychedelik jako psychoaktivních drog
Martin Hanisch -
From recognition to acceptance in Julie Anne Peters' Luna
Sylvie Hájková -
Faktory akceptace a uživatelská zkušenost s hlasovými asistenty
Adam Žinčík -
QBF-Based Simplification of Acceptance Condition of Emerson-Lei Automata
Tereza Schwarzová -
Chytré produkty v ČR a jejich bariéry akceptace spotřebiteli
Roman Novotný -
Vývoj a perspektivy akceptace platebních karet v České republice
Krausová Krausová