Markéta Hamaďáková

Bakalářská práce

Performance marketing online

Performance marketing online
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím nástrojů performance marketingu při podnikání na internetu. V teoretické části je definován pojem performance marketingu a jsou představenyi jeho hlavní složky, mezi které patří měření výkonnostních ukazatelů, možnosti cílení uživatelů, cenové modely internetové reklamy a affiliate marketing. Praktickou část tvoří analýza výkonnosti online marketingových operací webových …více
Abstract:
This thesis discusses the online performance marketing business practices. The theoretical part contains the definition of performance marketing and presents its main components, which include the key performance indicators, the targeting of users, the pricing models of online advertising and affiliate marketing. The second part of the thesis analyzes the performance of online marketing operations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Jan Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38283