Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic – Lyutsiya Izhbuldina
Lyutsiya Izhbuldina
Bachelor's thesis
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Abstract:
The main aim of this work is to analyze beer consumption in the Czech Republic and determine the factors that may influence consumer beer preferences. In the theoretical part are described the stages of the marketing research process, its tools, methods and approaches. Factors that affect consumer behavior are mentioned as well. Further, there are the beer history in the world and in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IZHBULDINA, Lyutsiya. \textit{Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hwojxe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva