Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce – Bc. Veronika Hastrdlová
Bc. Veronika Hastrdlová
Bachelor's thesis
Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce
Effective Strategies for Taking Notes in Lectures in English
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem a strategiemi efektivního způsobu zápisu poznámek během přednášek v anglickém jazyce. Jejím cílem je zjistit, jak si vysokoškolští studenti zapisují poznámky a zda je jejich zápis efektivní. K tomuto výzkumu byl použit dotazník sestavený autorkou práce, který byl předložen 57 studentům Technické university Liberec, jejichž hlavním studijním předmětem je anglický …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the importance and effective strategies of taking notes from lectures in the English language. The aim of the thesis is to find out how the university students take notes and if the notes are recorded effectively. For the purposes of the investigation, a questionnaire created by the author of the paper was used and distributed among 57 students of the Technical University …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013
Accessible from:: 28. 6. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2013
- Supervisor: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HASTRDLOVÁ, Veronika. \textit{Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/hxa7qf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hastrdlová, Veronika. Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / anglický jazyk - španělský jazyk