Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce – Bc. Veronika Hastrdlová
Bc. Veronika Hastrdlová
Bachelor's thesis
Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce
Effective Strategies for Taking Notes in Lectures in English
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem a strategiemi efektivního způsobu zápisu poznámek během přednášek v anglickém jazyce. Jejím cílem je zjistit, jak si vysokoškolští studenti zapisují poznámky a zda je jejich zápis efektivní. K tomuto výzkumu byl použit dotazník sestavený autorkou práce, který byl předložen 57 studentům Technické university Liberec, jejichž hlavním studijním předmětem je anglický …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the importance and effective strategies of taking notes from lectures in the English language. The aim of the thesis is to find out how the university students take notes and if the notes are recorded effectively. For the purposes of the investigation, a questionnaire created by the author of the paper was used and distributed among 57 students of the Technical University …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zverejniť od: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedúci: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HASTRDLOVÁ, Veronika. \textit{Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce}. Online. Bakalárska práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hxa7qf/.
Jak správně citovat práci
Hastrdlová, Veronika. Efektivní strategie pro zápis poznámek během přednášek v anglickém jazyce. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / anglický jazyk - španělský jazyk