Úloha hotelového manažera v butik hotelu. – Sylva Brouková
Sylva Brouková
Bakalářská práce
Úloha hotelového manažera v butik hotelu.
The role of the manager in the boutique hotel
Anotace:
V hotelovém průmyslu se zákazníci stále více orientují na ojedinělost pobytu a na zážitek. Tato poptávka po jedinečnosti dala podnět ke vzniku dalšího nového konceptu dnešního hotelového trhu. Konceptu boutique hotelů. Boutique hotely jsou exklusivní kombinací moderního designu se srdečnou atmosférou, jež si žádá novodobý styl řízení. Zájem o toto téma pochází z mé osobní záliby pro neobvyklé a nezávislé …víceAbstract:
In the hotel industry, customers increasingly focus on the uniquenees of the stay and experience. The demand of uniquenees has given rise to an another concept in the hotel market today. The concept of boutique hotels. Boutique hotels are an exclusive combination of modern design and trendy warm atmosphere, which calls for modern and heartfelt management style. This interest comes from my personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11979/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROUKOVÁ, Sylva. \textit{Úloha hotelového manažera v butik hotelu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/hxf912/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Krizový management v hotelnictví a/nebo gastronomii
Daria Nikitina -
Reputation management v hotelovém marketingu
Kseniia Efimova -
Interkulturní management v hotelovém provozu v destinaci Tunisko
Dita Msakni -
Zelený turismus? (Ne)environmentální management hotelů
Ivana Pšeničková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková