Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací – Bc. Ladislava Kuruncziová
Bc. Ladislava Kuruncziová
Master's thesis
Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací
Neuromarketings aspects of manufacturing and service organizations presentation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou neuromarketingu, jako silného nástroje podpory prodeje, prezentování a mediálního plánování. Dále je práce věnována prezentačním schopnostem a dovednostem. Tato práce by měla odpovědět na efektivní formu prezentace výrobních a servisních organizací a zároveň získat informace o dopadech na chod organizace, pokud bude prezentace odvedena neprofesionálně. Jejím …moreAbstract:
The dissertation deals with issues of neuromarketing which is viewed as a powerful selling instrument, a tool for media planning and prezentation. A section of the dissertation is devoted to presentation abilities and skills. It also focuses on negative impacts which an unprofessional presentation may have on an organization. The aim of the thesis is to get information about a target group of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xylwz/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Financování provozu vybrané neziskové organizace
Michaela Davidová -
Floristická obchodní jednotka - plánování, realizace a organizace prodeje.
Monika Heczková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová