Bc. Ladislava Kuruncziová

Master's thesis

Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací

Neuromarketings aspects of manufacturing and service organizations presentation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou neuromarketingu, jako silného nástroje podpory prodeje, prezentování a mediálního plánování. Dále je práce věnována prezentačním schopnostem a dovednostem. Tato práce by měla odpovědět na efektivní formu prezentace výrobních a servisních organizací a zároveň získat informace o dopadech na chod organizace, pokud bude prezentace odvedena neprofesionálně. Jejím …more
Abstract:
The dissertation deals with issues of neuromarketing which is viewed as a powerful selling instrument, a tool for media planning and prezentation. A section of the dissertation is devoted to presentation abilities and skills. It also focuses on negative impacts which an unprofessional presentation may have on an organization. The aim of the thesis is to get information about a target group of customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní