Bc. Ladislava Kuruncziová

Diplomová práce

Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací

Neuromarketings aspects of manufacturing and service organizations presentation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou neuromarketingu, jako silného nástroje podpory prodeje, prezentování a mediálního plánování. Dále je práce věnována prezentačním schopnostem a dovednostem. Tato práce by měla odpovědět na efektivní formu prezentace výrobních a servisních organizací a zároveň získat informace o dopadech na chod organizace, pokud bude prezentace odvedena neprofesionálně. Jejím …více
Abstract:
The dissertation deals with issues of neuromarketing which is viewed as a powerful selling instrument, a tool for media planning and prezentation. A section of the dissertation is devoted to presentation abilities and skills. It also focuses on negative impacts which an unprofessional presentation may have on an organization. The aim of the thesis is to get information about a target group of customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní