Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací – Bc. Ladislava Kuruncziová
Bc. Ladislava Kuruncziová
Diplomová práce
Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací
Neuromarketings aspects of manufacturing and service organizations presentation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou neuromarketingu, jako silného nástroje podpory prodeje, prezentování a mediálního plánování. Dále je práce věnována prezentačním schopnostem a dovednostem. Tato práce by měla odpovědět na efektivní formu prezentace výrobních a servisních organizací a zároveň získat informace o dopadech na chod organizace, pokud bude prezentace odvedena neprofesionálně. Jejím …víceAbstract:
The dissertation deals with issues of neuromarketing which is viewed as a powerful selling instrument, a tool for media planning and prezentation. A section of the dissertation is devoted to presentation abilities and skills. It also focuses on negative impacts which an unprofessional presentation may have on an organization. The aim of the thesis is to get information about a target group of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xylwz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Financování provozu vybrané neziskové organizace
Michaela Davidová -
Floristická obchodní jednotka - plánování, realizace a organizace prodeje.
Monika Heczková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová