Jan Šmíd

Bakalářská práce

Business Case pro zavedení CRM

Business Case for implementation of CRM
Anotace:
Tato práce se věnuje teorii business case. Dále jsou v práci vysvětleny základní principy CRM (Customer Relationship Management) a v neposlední řadě je uvedena praktická ukázka business case ze zavedení CRM do telekomunikační společnosti. Práce vznikla na základě konzultací problematiky se seniorním manažerem ze společnosti Accenture v kombinaci s detailní analýzou veškerých relevantních materiálů …více
Abstract:
This thesis deals with a theory of business case. The contribution of this work is to show procedure and methodology how Accenture company creates the business case. There are explained basic principles of CRM. Moreover, there is a practical example of business case which shows the implementation CRM into telecommunication company. The work is based on my consultations of this issue with a senior manager …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: Renáta Kunstová
  • Oponent: Norbert Žid

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27664