Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb – Michal Maximilián
Michal Maximilián
Bachelor's thesis
Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb
Analysis of real data for Customer Services Department
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí analýzy reálných CRM dat nalézt takové vztahy, které by zadavatelská společnost využila k upřesnění návrhu obsahu nových webových stránek. Tato analýza bude prováděna pomocí procedur CF-Miner a KL-Miner systému LISp-Miner, který je akademickým systémem pro dobývání znalostí z databází založený na metodě GUHA. Celý proces analýzy je rozdělen dle fází metodiky CRISP …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to find certain relationships by analyzing real CRM data. These relationships would then be used to specify a draft of content of companys new webside. The analysis will be completed through CF-Miner and KL-Miner procedures, which are procedures of LISp-Miner system, which is an academic system for Knowledge Discovery in Databases, based on the GUHA method. The whole …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50465
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Milan Šimůnek
- Reader: Jiří Veselý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50465
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Prediktivní data mining v oblasti CRM
Anton Kozinov -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek