Michal Maximilián

Bachelor's thesis

Analýza reálných dat pro úsek zákaznických služeb

Analysis of real data for Customer Services Department
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí analýzy reálných CRM dat nalézt takové vztahy, které by zadavatelská společnost využila k upřesnění návrhu obsahu nových webových stránek. Tato analýza bude prováděna pomocí procedur CF-Miner a KL-Miner systému LISp-Miner, který je akademickým systémem pro dobývání znalostí z databází založený na metodě GUHA. Celý proces analýzy je rozdělen dle fází metodiky CRISP …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to find certain relationships by analyzing real CRM data. These relationships would then be used to specify a draft of content of companys new webside. The analysis will be completed through CF-Miner and KL-Miner procedures, which are procedures of LISp-Miner system, which is an academic system for Knowledge Discovery in Databases, based on the GUHA method. The whole …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: Milan Šimůnek
  • Reader: Jiří Veselý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50465